4 κοινοί λόγοι για τους οποίους θα αποτύχεις στις πωλήσεις

πωληση επιτυχια δουλεια

by Nikos Pavlopoulos

Γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι αποτυγχάνουν να εκπληρώσουν τα όνειρά τους για μια καριέρα στο χώρο των πωλήσεων;  Αν ρωτήσεις κάποιον το πιο πιθανό είναι να σου πει ‘Δεν ξέρω’.  Ή μπορεί και να ξέρει.  Πολλοι εκφράζουν λόγους όπως εξαιτίας της οικονομίας, της κυβέρνησης, του προϊσταμένου τους, του καιρού κλπ…

Η πραγματικότητα είναι πως σχεδόν όλοι μας ευθυνόμαστε για κάθε προσωπική επιτυχία ή αποτυχία. Συνήθως οι επαγγελματίες στο χώρο των πωλήσεων αποτυγχάνουν εξαιτίας κάποιων βασικών λόγων.

  • Προσπαθούν να ‘φάνε τον ελέφαντα’ με μια μπουκιά:   Όταν θέτεις μεγάλους και υπεραισιόδοξους στόχους ορίζοντας ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα για την επίτευξή τους, αυτό μόνο μπορεί να σε οδηγήσει στην αποτυχία και την απογοήτευση.
  • Είναι κολλημένοι στο παρελθόν:   Σκέφτεσαι  συνέχεια λάθη του παρελθόντος και για να προστατέψεις τον εαυτό σου, αποφεύγεις οποιαδήποτε κατάσταση εμπεριέχει παρόμοιο ρίσκο.
  • Επηρεάζονται προσωπικά από την άποψη των άλλων:   Όταν αξιολογείς τον εαυτό σου μόνο σύμφωνα με την άποψη που μπορεί να έχει το αφεντικό σου, οι συνεργάτες  ή οι πελάτες σου, τότε δεν θα μπορέσεις να αντέξεις οποιαδήποτε μορφή εποικοδομητικής κριτικής στην καθημερινότητά σου
  • Δεν έχουν προγραμματίσει τη δουλειά τους:   Αν νομίζεις πως θα μπορέσεις να επιτύχεις χωρίς να προγραμματίσει τις δραστηριότητές και τις κινήσεις σου, τότε το μόνο που θα μπορέσεις είναι να σπαταλήσεις ένα τεράστιο κομμάτι του χρόνου και της ενέργειάς σου άδικα. Θα είσαι συνεχώς απασχολημένος χωρίς να έχεις αποτελέσματα.

Μήπως κάνεις κι εσύ κάποιο από τα παραπάνω λάθη?

Ποιος άλλος θα μπορούσε να είναι λόγος αποτυχίας?

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close