Εισερχόμενες κλήσεις: Βάσανο ή Βάλσαμο ;

εργασια τηλεφωνικες πωλησεις

by Nikos Pavlopoulos

Στη σημερινή εποχή όλες σχεδόν οι επιχειρήσεις επενδύουν ένα σημαντικό ποσό σε διαφημίσεις κάθε μορφής. Φυλλάδια, direct mail ή αξιοποιώντας το διαδίκτυο. Οι αγοραστές έχοντας πρόσβαση σε τόσες πολλές πηγές πληροφοριών όλο και περισσότερο πλέον εξοικονομούν χρόνο πραγματοποιώντας την έρευνα τους καθώς και την παραγγελία τους τηλεφωνικώς ή online.

Πολύ συχνά καλούν την επιχείρηση προκειμένου να ζητήσουν περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν ή την υπηρεσία που τους ενδιαφέρει. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός πως από την πλευρά της επιχείρησης το άτομο που εξυπηρετεί την εισερχόμενη κλήση δεν είναι κατάλληλα εκπαιδευμένο να χρησιμοποιεί το τηλέφωνο για να πραγματοποιήσει την πώληση. Δεν είναι σπάνιο, ο πωλητής να ακούγεται σαν να κάνει χάρη στον ενδιαφερόμενο απαντώντας στις ερωτήσεις του. Κι αυτό είναι κρίμα.

Ως πωλητής είναι ευθύνη σου να φροντίζεις για την κερδοφορία της εταιρίας σου και να κατανοείς τη σωστή χρήση του τηλεφώνου, αξιοποιώντας το ως ένα σημαντικό εργαλείο για τη δουλειά σου.

Πως θα το καταφέρεις αυτό?

  • Πρώτη σου προτεραιότητα μόλις λαμβάνεις την κλήση είναι να μαθαίνεις το όνομα του καλούντος.  Προσπάθησε να μην τον προσφωνείς με το μικρό του όνομα αλλά να χρησιμοποιείς το επώνυμό του.
  • Δεύτερος στόχος σου είναι να κανονίσεις μια συνάντηση μαζί του. Αυτό υπό την προϋπόθεση ότι το επιτρέπει το είδος του προϊόντος και ο τρόπος δουλειάς σου. Αν όχι, πάντα να έχεις στο μυαλό σου πως το τηλεφώνημα πρέπει να ολοκληρώνεται με παραγωγικό αποτέλεσμα (πώληση, παραγγελία ή δέσμευση από την πλευρά του αγοραστή) και όχι με απλή παροχή πληροφοριών.
  • Τέλος, πάντα ζήτα έναν τηλεφωνικό αριθμό για να μπορείς να έρθεις εκ νέου σε επαφή μαζί του. Δεν είναι εφικτό να ενδιαφέρονται όλοι σήμερα, αλλά αν έχεις τον τρόπο να κρατήσεις επαφή και να κάνεις follow-up αυξάνεις κατακόρυφα τις πιθανότητες να κλείσεις την πώληση.

Είναι πραγματικότητα πως ο καταναλωτής που θα σε καλέσει, ενδιαφέρεται απλά για συλλογή πληροφοριών. Τις περισσότερες φορές δεν ενδιαφέρεται να πραγματοποιήσει την παραγγελία ή να κλείσει ραντεβού. Είναι όμως θετικό σημάδι το γεγονός ότι η διαφημιστική καμπάνια του κίνησε το ενδιαφέρον, και είναι υποχρέωσή σου να τον βοηθήσεις να λάβει την καλύτερη δυνατή απόφαση για τον ίδιο.

 

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close